မိုး ေျမ ၾကားက ႏွလံုးသား တစ္စံု

အခုအခါ မွာ က်ေနာ့အတြက္ ဗုဒၶနဲ႔ ေလာက္ဇူဟာ မိုးနဲ႔ ေျမ ျဖစ္ပါတယ္။

မိုးနဲ႔ ေျမ — ဆိုတဲ့ စကားကို ကြာဟခ်က္ ၾကီးလြန္းေၾကာင္း ျပဆိုလိုတဲ့ အခါမွာ က်ေနာ္တို႔ သံုးေလ့ရွိ တယ္။ ဒါေပတဲ့- က်ေနာ္ ဒီမွာ ဆိုလိုတဲ့ မိုးနဲ႔ ေျမ ဆိုတာ တစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦး ယွဥ္တြဲေနတယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာတစ္ခုထဲ လို႔ ဆိုခ်င္ပါတယ္ ။ မိုးေကာင္းကင္ မရွိဘဲ ေျမျပင္ မရွိစေကာင္း၊ ေျမျပင္ မရွိဘဲ မိုးေကာင္းကင္ မရွိစေကာင္း လို႔ ဆိုလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဗုဒၶဟာ မိုးေကာင္းကင္ျပင္ တစ္ခြင္လံုးပဲ လို႔ ဆိုခြင့္ရွိမလား ။ က်ေနာ္ အဲ့လို ဆိုခ်င္ပါတယ္ ။ သူက က်ေနာ့ အထက္မွာ အျမဲတမ္း ရွိေနတယ္။ ဒီ ေကာင္းကင္ျပင္ မွာ တစ္ခါတစ္ေလ တိမ္ေတာင္ေတြ မင္ေရးျခယ္ ေနတတ္ သလို၊ တစ္ခါတစ္ေလ ရွင္းလင္း ၾကည္လင္ ေနတတ္တယ္။ ေနေရာင္ ေတြ စူးစူး ရဲရဲ ေတာက္ပ ေနတတ္သလို၊ ညရဲ႕ အသြင္အျပင္နဲ႔ ေမွာင္မိုက္ ေနတတ္ေသးတယ္။ နားလည္ရ ခက္ေပမယ့္ တက်ယ္တေျပာ လြတ္လပ္ရွင္းလင္း ေနတဲ့ အျဖစ္ ကို ရဲရဲရင့္ရင့္ ပိုင္ဆိုင္ထားတယ္။ က်ေနာ္ တအံ့တဩ ေငးေမာ ခဲ့ရဖူးတဲ့ အလႊာျပင္ တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

ခင္ဗ်ားေရာ ဗုဒၶကို ဘယ္လို ျမင္ပါသလဲ။ ေျမျပင္မွာ ျဖတ္ေလ်ာက္သြား၊ တရားေဟာၾကားေနတဲ့ လူထူးလူဆန္း တစ္ပါး အျဖစ္လား။ ကမၻာေက်ာ္ ဒႆန ဆရာၾကီး အေနနဲ႔လား။ ဒါမွမဟုတ္ လူသားတစ္ပါးက ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ နတ္ေဒဝတာလား။ အတူ မရွိ၊ အတုမရွိ ပုဂၢိဳလ္ တစ္ဦးဦး လား။ ဒါမွ မဟုတ္ ဘာမွ မဟုတ္တဲ့ သူလား။

ထပ္ဆိုပါမယ္။ က်ေနာ့ အတြက္ ဗုဒၶဟာ မိုးေကာင္းကင္ တစ္ျပင္လံုးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္တိုင္း ေတြ႕ေတြ႕ေနရတဲ့ မ်က္ႏွာျပင္လႊာ၊ ေတြ႕မိတိုင္းလည္း အသိရခက္တဲ့ တစ္စံုတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အဆံုးအစမဲ့ အုံ႕ဆိုင္းေနတယ္။ ဒါ့အျပင္ က်ေနာ္ စိတ္ဝင္တစား ရွိခဲ့ဖူးတဲ့ မိုးၾကိဳးလ်ွပ္စီးေတြ ထစ္ခ်ဳန္း ျပက္လက္ရာ ေနရာတစ္ခု လည္း ျဖစ္ေသးတယ္။ အံ့အားသင့္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ အသိရ ခက္တဲ့ အရာလို႔ ဆိုရမလား။ ဆိုႏိုင္ပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား လည္း ဗုဒၶကို ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီး လို ရွဳျမင္ႏိုင္ေကာင္း ရွဳျမင္ႏိုင္လိမ့္မယ္။ ( ဒါမွမဟုတ္ အဲ့အတိုင္း ျမင္ခ်င္မွလည္း ျမင္မယ္ ) ခင္ဗ်ား ကိုယ္ခႏၶာတစ္ခုလံုး ေကာင္းကင္ျပင္ထဲ ႏွစ္ျမဳပ္ထားလို႔ ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႕ထဲမွာ ရွိမွန္း သိခ်င္မွ သိမယ္။

သူ ဘာလုပ္ခဲ့တာလဲ။ သူ ဘာလဲ။ က်ေနာ္ မသိပါဘူး။ ေတြ႕လည္း မေတြ႕ခဲ့ ဖူးဘူး။ ခၽြင္းခ်န္ က်န္ေနရစ္တဲ့ အမွတ္အသား ေတြ၊ လကၡဏာ ေတြ သာ ရွိေနခဲ့တယ္။ ဒါေတြနဲ႔တင္ သူဟာ မိုးေကာင္ကင္ ဟုတ္မဟုတ္ ခြဲျခားသိႏိုင္ဖို႔ က်ေနာ့အတြက္ လံုေလာက္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ အမွတ္ လကၡဏာ ေတြမွာ တည္ျငိမ္ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ အရိပ္အေရာင္သာ ရွိတယ္။ အရိုးရွင္းဆံုး၊ အျပတ္သားဆံုး ျဖစ္တည္ ေနပါတယ္။ အရိုးရွင္းဆံုး မို႔လည္း အသိရခက္တာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။

ေလာက္ဇူ။ သူကေတာ့ မတူညီဘူး။ ဗုဒၶလို မဟုတ္ဘူး။ သီးျခား ကြဲျပား ျဖစ္တည္ေနတယ္။ သူ႕ကို အသိရခက္တယ္ ဆိုတဲ့ စကား – သံုးစြဲလို႔ မရေလာက္ ဘူးရယ္။ ဘာလို႔ ဆို – သူ႕မွာ သိစရာ ဘာမွ မရွိလို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕မွာ သူ႕ရဲ႕ အျဖစ္ သက္သက္သာ ရွိတယ္။ “သူ” လို႔ ခြဲျခား ေျပာရတာဟာလည္း တကယ္တမ္း က်ေနာ့အတြက္ေတာ့ မွား ေနပါေသးတယ္။

သူ႕ကို ဘယ္လို ရွာရမလဲ။ သူ႕ကို ဘယ္နည္းနဲ႔ ေတြ႕မွာလဲ။

တကယ္ စင္စစ္ “သူ” လို႔ ေျပာလိုက္တာနဲ႔ “က်ေနာ္” ဆိုတာ ဒီေနရာမွာ ျဖစ္တည္ျပီးသား ရွိေနတယ္။ – “သူ” နဲ႔ “က်ေနာ္” ၾကား အကြာအေဝး တစ္ခုေတာ့ ရွိေနရတယ္ ။ ဒီ အကြာအေဝးဟာ အိုရွိဳးရဲ႕ စကားနဲ႔ ဆိုရင္ “ခ်စ္ၾကသူေတြရဲ႕ က်ိန္စာ” လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ခ်စ္ၾကသူေတြဟာ ဘယ္ေလာက္ပဲ ခ်စ္ေနပါေစ – အရာႏွစ္ခု အျဖစ္ ရွိေနတယ္။ ဘယ္ေလာက္နီးကပ္ေနပါေစ – အဲ့အရာ ႏွစ္ခုၾကား အကြာအေဝး တစ္ခုေတာ့ ရွိေနရတယ္။ ဒါဟာ ခ်စ္ေမတၱာရဲ႕ ေခ်ဖ်က္မရတဲ့ က်ိန္စာတစ္မ်ိဳးပဲ လို႔ ဆိုတယ္။ ဒါဆို က်ေနာ္ ေလာက္ဇူကို ခ်စ္တာ မျဖစ္ေလာက္ဘူး။ ခ်စ္တာ ထက္ ပိုပါတယ္။ ေလာက္ဇူ နဲ႔ က်ေနာ့္ၾကား အကြာအေဝး တစ္ခု အျဖစ္ ရွိမေနဘူး။ သူက ဒီေျမျပင္မွာ က်ေနာ္နဲ႔ အနီးကပ္ဆံုး၊ “အနီးကပ္ဆံုးရဲ႕ အနီးကပ္ဆံုး”။ ဒီထက္ ပိုျပီး ေျပာရင္ “က်ေနာ္”ဟာ “သူ” ျဖစ္ျပီး၊ “သူ”ဟာ “က်ေနာ္” ျဖစ္တယ္။

ဒါ့ေၾကာင့္ သူ႕ကို “ေျမျပင္” နဲ႔ က်ေနာ္ တင္စား ေခၚဆိုလိုပါတယ္။ သူ က ဗုဒၶလို အေဝးမွာ ရွိမေနဘူး။ ဟိုးအျမင့္ၾကီးမွာ အသိရခက္ေနတာ မဟုတ္ဘူးရယ္။ က်ေနာ့္အနားမွာ၊ က်ေနာ့အနီးအပါးမွာ – က်ေနာ့ဆီမွာ – က်ေနာ္နဲ႔ တစ္ထပ္တည္း၊ က်ေနာ့အျဖစ္သက္သက္ တသီးတသန္႔ တည္ရွိ ေနပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ သူ႕ကို ေတြ႕ခ်င္ရင္ က်ေနာ့ကိုယ္ က်ေနာ္ ျပန္ေတြ႕ရလိမ့္မယ္။ သူ႕ကို ေျပာခ်င္ရင္ က်ေနာ့ကိုယ္ က်ေနာ္ ျပန္ေျပာမွ ျဖစ္မယ္။ သူ႕ကို ျမတ္ႏိုးမႈဟာ က်ေနာ့အတြင္းသႏၱာန္ ကို ျမတ္ႏိုးမႈနဲ႔ တစ္ထပ္တည္း က်ပါတယ္။

ဗုဒၶဟာ ဒီႏွစ္ ႏွစ္ေထာင့္ငါးရာအထိ အမွတ္အသား စကား၊ ေျခရာေတြ ခ်န္ရစ္ခဲ့တယ္။ သူ႕ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္သက္ေနတဲ့ အတြင္းပိုင္းက ရိုးရွင္းတဲ့ စကားလံုးေတြ နက္နက္နဲနဲ ေပၚထြက္ လာခဲ့တယ္။ သမိုင္းအစဥ္အလာ အဆက္ဆက္ ရဲ႕ မွတ္တမ္း မွတ္ရာေတြမွာ သူ႕ရဲ႕ ေျခရာေတြ ၊ သူ႕ရဲ႕ သြင္ျပင္ ဟန္ပန္ ေတြ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ ကပ္ပါေနပါတယ္။ ခင္ဗ်ား ရွဳၾကည့္ရင္လည္း ျမင္ႏိုင္ေကာင္း ျမင္ႏိုင္လိမ့္မယ္။

ျပင္ပ စာအုပ္စာတမ္း၊ သမိုင္းမွတ္ရာ ဘယ္ေနရာမွာ ရွာရွာ ၊ ရွာေဖြလို႔ မလြယ္ရတဲ့ သူကေတာ့ ေလာက္ဇူ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကိုယ္တိုင္မွာ ဘာအမွတ္အသားမွ မရွိဘူးရယ္။ သူက ေျခရာမရွိဘဲ လမ္းေလ်ာက္တဲ့သူ။ စကား တစ္ခြန္းမွ မဆိုဘဲ သင္ၾကားေပးခဲ့တဲ့သူ။ သူ႕မွာ သမိုင္း မရွိ။ ဒ႑ာရီသာ ရွိခဲ့တဲ့သူ။ ရိုးရွင္းစြာ ရွင္သန္ျပီး၊ ရိုးရွင္းစြာနဲ႔ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့တဲ့သူ။ ဒါ့ေၾကာင့္ အစဥ္အဆက္က ဒ႑ာရီ ေတြဟာ ေလာက္ဇူနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အနည္းငယ္သာ မွတ္တမ္း တင္ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ က်ေနာ္ ျဖတ္သန္း ၾကံဳဆံုခဲ့သမ်ွ ၊ ျမတ္ႏိုးရသမ်ွ ဆရာ့ဆရာ ေတြထဲမွာ စကား အနည္းဆံုး လူသား ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ားဆံုး ေျပာျပသြားႏိုင္တဲ့ သူလည္း ျဖစ္ေသးတယ္။ ေလာကမွာ သူေပၚေပါက္လာခဲ့တဲ့ ပံုက အပြင့္လန္းဆံုး ဖူးပြင့္ျပီး မထင္မရွား ေပ်ာက္ကြယ္ သြားသလိုမ်ိဳး။

ေလာက္ဇူဟာ – အထက္မွာ ျပထားတဲ့ ပန္းကေလးလို -သဘာဝ က်က် ဖူးပြင့္ ေနမယ့္သူ သက္သက္။ တစ္ခြန္းမွ စကား မဆုိဘဲ ၊ မူရင္းသဘာဝ ကို ေသာက္သံုး ရွင္သန္ေနမယ္။ အခါအခြင့္သင့္တဲ့ အခိုက္ ေလနဲ႔ အတူ အလိုအေလ်ာက္ လြင့္ေမ်ာ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားမယ္။ စကားေတြ အေတြးစဥ္ေတြ ၊ အတိတ္၊ အနာဂတ္ေတြထက္ – လက္ရွိ ပစၥဳပၸန္ တည့္တည့္ သည္သာ သူကိုယ္တိုင္ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့ေၾကာင့္ ေလာက္ဇူဟာ စကားေတြနဲ႔ ဘဝကို မရွင္သန္ခဲ့ဘူး – ဘဝဟာ ေနထိုင္မႈ ဆိုရင္ ေနထိုင္မႈ သက္သက္နဲ႔သာ ရွင္သန္သြားတဲ့သူ ျဖစ္ပါတယ္။ အရင္းအတိုင္း၊ အရွိ အရွိအတိုင္း၊ သိမွတ္ရံုမ်ွ၊ စိတ္အေတြးတို႔ရဲ႕ ျပင္ပမွာ ျဖစ္တည္ ေနထိုင္ သြားခဲ့တယ္။ တကယ္စင္စစ္ – ဘဝဟာ သဘာဝ က်က် ဖူးပြင့္ျပီး စကား တစ္ခြန္း မွ ဆိုစရာ မလိုဘဲ သဘာဝ ထဲ နစ္ျမဳပ္ တည္ရွိသြားမယ္။ ဒီအေၾကာင္းေၾကာင့္ ေလာက္ဇူဟာ သဘာဝ ေလာက တစ္ခုလံုးနဲ႔ စိမ့္ဝင္ျပီး ယိမ္းႏြဲ႕ ေနတဲ့သူ ။ သဘာဝရဲ႕ အရိုင္းထည္ သက္သက္နဲ႔ ယဥ္ေက်းခဲ့တဲ့သူ ။ ျဖဴစင္တဲ့ သိမႈနဲ႔သာ ၾကည္လင္ ဝင္းပေနတဲ့သူ ျဖစ္ပါတယ္။

သူ႕ကို ခင္ဗ်ား တစ္ၾကိမ္တစ္ခါေလာက္ ၾကံဳဆံုခဲ့မိလို႔ “ကိုယ္က်င့္တရား အေၾကာင္း၊ တရားမ်ွတမႈ အေၾကာင္း၊ ေကာင္းမႈ ၊ မေကာင္းမႈေတြအေၾကာင္း” ေမးခြန္းထုတ္မယ္ ဆိုရင္ – သူ ခင္ဗ်ားကို ခြန္းတံု႕ စကားျပန္ပါ့မလား။ က်ေနာ္ သံသယ ရွိပါတယ္။ အလြန္ဆံုး ျဖစ္ႏိုင္တာက – ခင္ဗ်ားကို “အဟက္” ဆိုတဲ့ ရယ္သံတစ္ခြန္းထဲနဲ႕ အားလံုး ေျဖၾကား ေပးသြားလိမ့္မယ္ ။ ေလာက္ဇူရဲ႕ အဲ့ဒီ ရယ္သံမွာ ဆန္႔က်င္ဘက္ ဒြိသဘာဝတို႔ ရဲ႕ အရာ အားလံုး၊ ေမးခြန္းအားလံုး- အေျဖအားလံုး ေပါင္းဆံု ေပ်ာက္ကြယ္ ေနၾကမယ္။ ခင္ဗ်ားလည္း သိခ်င္မွ သိလိုက္မယ္။

ဒီလို ဒႆနေတြ၊ ကိုယ္က်င့္ေဗဒေတြ၊ ေတြးစရာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ – ဗုဒၶကို ဒႆနဆရာ အျဖစ္ အမႊမ္းတင္ၾကသူေတြ ရွိတယ္။ ဒႆနိက ကို စကားလံုးမ်ား၊ အေတြးအေခၚ နဲ႔ သာ ေတြးေတာ ၾကံဆမႈ လို႔ ဖြင့္ဆိုၾကမလား။ ဒါဆိုရင္ – တကယ္တမ္း “က်ေနာ္ ျမင္မိတဲ့” ဗုဒၶဟာ Anti-Philosopher ျဖစ္ပါတယ္။ ဒႆနိက ေတြးေခၚမႈ၊ အယူအဆ၊ အယူဝါဒ ေတြကို နင္းေခ် ေခ်ဖ်က္ ခ်တဲ့သူ။ ဒႆနိက အေတြးစဥ္ေတြၾကား လမ္းေပ်ာက္ဆံုး ေနသမ်ွ ရွင္းလင္း ဖယ္ခ်ပစ္တဲ့သူ။ အနက္ရွိဳင္းဆံုး အတြင္းသႏၱာန္မွာ တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္းခ်မ္း ေနသူ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ အတြင္းသႏၱာန္မွာ အဆံုးစြန္ထိ သိျမင္ ၾကည္လင္ေနလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ခင္ဗ်ား ရွာၾကည့္ႏိုင္မယ္ ဆိုရင္ – ဗုဒၶရဲ႕ ေကာင္းကင္ျပင္ တစ္ခြင္လံုးမွာ အေၾကာင္း အက်ိဳးဆက္ေတြနဲ႔သာ ရွင္းလင္း တည္ျငိမ္ေနတာ ေတြ႔ရလိမ့္မယ္ လို႔ ဆိုခ်င္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ သူ႕ရဲ႕ အမွတ္အသား အခ်ိဳ႕ လကၡဏာေတြမွာ ဒႆန အရိပ္အေရာင္ေတြ ပါေနသလို၊ ဒႆနကို ေခ်ဖ်က္ခ်တဲ့ အရိပ္အေရာင္ေတြလည္း ရွိေနတယ္။ သူ႕ရဲ႕ တိမ္ေတာင္ေတြဟာ တစ္ခါ တစ္ရံ ရွင္းလင္းေနသလို၊ တစ္ခါတစ္ရံ အေရာင္စံု၊ အေသြးစံုနဲ႔ ကၾကိဳးအမ်ိဳးမ်ိဳး ခ်ယ္လွယ္ ထားတယ္။ ခင္ဗ်ားလည္း ျမင္ရလိမ့္မယ္လို႔ က်ေနာ္ မဆိုလိုဘူး။ ဒါဟာ က်ေနာ္ ျမင္ရတဲ့ ပံုစံကို ေျပာရျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဗုဒၶမွာ ဒႆန ရွိတယ္လို႔ ျမင္သူေတြက ဒႆန ဆရာအျဖစ္ စြပ္စြဲေကာင္း စြပ္စြဲႏိုင္ေပမယ့္ ၊ ေလာက္ဇူကိုေတာ့ အဲ့လို စြပ္စြဲႏိုင္ဖို႔ ခက္ခဲပါတယ္။ တကယ္လည္း ေလာက္ဇူဟာ အဲ့ဒီ ဒႆန၊ အေတြး၊ အျမင္၊ အယူအဆ၊ ဝါဒ၊ Logic၊ Dogma၊ -ism ေတြကေန လံုးဝ ကင္းလြတ္ ေနတယ္။ သူက အျမင္၊ အယူအဆ၊ ဝါဒ ဘာတစ္ခုနဲ႔မွ သက္ဆိုင္မေနဘူး ရယ္။ အေၾကာင္းက သူကိုယ္တိုင္ဟာ ဘဝ မို႔လို႔။ သူကိုယ္တိုင္က အခု ျဖစ္တည္ေနလို႔။ သူကိုယ္တိုင္ရဲ႕ ျဖစ္တည္ခ်က္ဟာ ခင္ဗ်ားရဲ႕ အတြင္း အႏွစ္ သႏၱာန္ သက္သက္ မို႔လို႔။ သူ ဟာ က်ေနာ္ ျဖစ္ျပီး၊ က်ေနာ္ဟာ သူျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာခဲ့ သလို၊ — သူဟာ ခင္ဗ်ား ျဖစ္ျပီး၊ ခင္ဗ်ားကိုယ္တိုင္ရဲ႕ စင္စစ္သႏၱာန္ဟာ သူ ျဖစ္ေနလို႔ ပါပဲ။

ဒါ့ေၾကာင့္ တစ္ဦးခ်င္းစီမွာ အတူမရွိ၊ အတုမရွိ ၊ သီးျခား ထင္ရွား ျဖစ္တည္ေနၾကရင္း – “ယခု” က်ေနာ့အတြက္ “လက္ရွိ ပစၥဳပၸန္ အေပၚ ၾကည္လင္မႈ – Delightfulness” ကို ညႊန္ျပ ေပးခဲ့ၾကတယ္။

( က်ေနာ့ အေနနဲ႔ ပဲ ) ဆိုခြင့္ရွိမယ္ ဆိုရင္ ဆိုခ်င္တာက – ဗုဒၶနဲ႔ ေလာက္ဇူဟာ မိုးေကာင္းကင္နဲ႔ ေျမျပင္က်ယ္ လို တစ္သားတည္း ေပါင္းစပ္ လ်က္ ရွိေနပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ကြဲျပားလ်က္ ျမင့္ျမတ္ ျဖဴစင္ေနၾကတယ္။ ဗုဒၶနဲ႔ ေလာက္ဇူဟာ – အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ က်ေနာ့ကို စံုကိုင္ လႈပ္ႏိုးေပးခဲ့သူ ႏွစ္ဦး ၊ ခက္မာေနတ့ဲ ေက်ာက္ခဲကို အရည္ေဖ်ာ္ ပစ္ခဲ့သူ ႏွစ္ဦး၊ နကိုက ဘာျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ – “ယခု ဘဝ” ကို အသစ္ တစ္ဖန္ ေမြးဖြားေပး ခဲ့သူ ႏွစ္ဦး ျဖစ္ပါတယ္။

…………………….

က်ေနာ့ နွလံုးမွ လာေသာ ဤစာျဖင့္
က်ေနာ္ အျမတ္ႏိုးဆံုး ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ပါး ကို ပူေဇာ္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။
…………………….
DELIGHTNESS Photo: Credit – My beloved Sis: Rachel Tin
…………………….
http://zayya.blog.com/
https://zayya.wordpress.com/
http://zayyablogger.blogspot.com/
…………………….

About zayya
Just Be. That's Enough! Shared words with Silence.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: